Page 166 - Beysehir TSO | 2019 Faaliyet Raporu
P. 166
BEYŞEHİR TİCARET ve SANAYİ ODASI 2019 YILI FAALİYET RAPORU
13.2. Geri Besleme Süreç Planı
ÜYE / DIŞ PAYDAŞ BİLDİRİMLERİN ALINMASI
DEĞERLENDİRİLMESİ
Üyeler ve dış paydaşlardan gelen bildirimler aşağıdaki şekilde
alınır
ÖNERİ İSTEK KUTUSU WEB SAYFASI TELEFON / FAKS SÖZLÜ (bizzat, ziyaret vb.)
Şikayeti alan tarafından kayıt
Bina girişinde bulunan Öneri Akreditasyon Sorumlusu Akreditasyon Sorumlusuna
İstek Kutusuna bildirimler atılır. altına alınır ve Akreditsyon
tarafından mail çıktısı alınır bağlanır / iletilir Sorumlusuna iletilir
Öneri istek kutusu YKB
tarafından en geç haftada bir
açılır.
Bildirimler Genel Sekreter ve Akreditasyon Sorumlusu
tarafından incelenir. Yetkileri dahilinde çözülebilen şikayetler
çözülerek kayıt altına alınır. Gerektiğinde faaliyet başlatılır.
Genel Sekreter yetkisi dışındaki bildirimler YK toplantısına
ileitlir ve toplantıda karara bağlanır. Gerektiğinde faaliyet
başlatılır.
Bildirmi yapanın ileitşim bilgisi bulunması halinde
Akreditasyon Sorumlusu tarafından sonuçla iligli bilgilendirilir
SON
13.3.İnsan Kaynakları Süreç Planı
PERSONEL PLANLAMASI
-Üye istek ve beklentileri
-Kalite hedefleri Birimlerin sözlü veya D/Ö Faaliyet -Süreç ve hizmet performans bilgileri
Sonuçları
-Kuruluşumuz stratejileri yazılı personel talepleri -Yasal şartlar
YGG /YK -Üye memnuniyetinin derecesi
Kararları
Genel Sekreter personel ihtiyacını belirler Nitelik kriterleri belirlenir
İhtiyaç mevcut
Evet
personelin yer değişikliği ile
karşılanıyor mu?
Mevcut personelin görev
hayır
yerlerinin düzenlenmesi
Yönetim Kurulu personel alımına karar
verir
İşe Alım Prosedürüne göre alım
gerçekleştiirlir
Personel işe başlar, işe yeni başlayan
personele uyum ve işbaşı eğitimi verilir.
SON
165