Page 166 - Beysehir TSO | 2019 Faaliyet Raporu
P. 166

BEYŞEHİR TİCARET ve SANAYİ ODASI 2019 YILI FAALİYET RAPORU




               13.2. Geri Besleme Süreç Planı


                                      ÜYE / DIŞ PAYDAŞ BİLDİRİMLERİN ALINMASI
                                                DEĞERLENDİRİLMESİ

                                    Üyeler ve dış paydaşlardan gelen bildirimler aşağıdaki şekilde
                                    alınır


                   ÖNERİ İSTEK KUTUSU        WEB SAYFASI          TELEFON / FAKS       SÖZLÜ (bizzat, ziyaret vb.)


                                                                                     Şikayeti alan tarafından kayıt
                Bina girişinde bulunan Öneri  Akreditasyon Sorumlusu  Akreditasyon Sorumlusuna
                İstek Kutusuna bildirimler atılır.                                   altına alınır ve Akreditsyon
                                        tarafından mail çıktısı alınır  bağlanır / iletilir  Sorumlusuna iletilir
                Öneri istek kutusu YKB
                tarafından en geç haftada bir
                açılır.

                                                 Bildirimler Genel Sekreter ve Akreditasyon Sorumlusu
                                                 tarafından incelenir. Yetkileri dahilinde çözülebilen şikayetler
                                                 çözülerek kayıt altına alınır. Gerektiğinde faaliyet başlatılır.

                                                 Genel Sekreter yetkisi dışındaki bildirimler YK toplantısına
                                                 ileitlir ve toplantıda karara bağlanır. Gerektiğinde faaliyet
                                                 başlatılır.
                                                 Bildirmi yapanın ileitşim bilgisi bulunması halinde
                                                 Akreditasyon Sorumlusu tarafından sonuçla iligli bilgilendirilir

                                                                    SON



               13.3.İnsan Kaynakları Süreç Planı



                                                  PERSONEL PLANLAMASI

                                                                                 -Üye istek ve beklentileri
                  -Kalite hedefleri       Birimlerin sözlü veya     D/Ö Faaliyet  -Süreç ve hizmet performans bilgileri
                                                                     Sonuçları
                  -Kuruluşumuz stratejileri  yazılı personel talepleri           -Yasal şartlar
                                    YGG /YK                                      -Üye memnuniyetinin derecesi
                                    Kararları
                                             Genel Sekreter personel ihtiyacını belirler  Nitelik kriterleri belirlenir


                                                       İhtiyaç mevcut
                                          Evet
                                                  personelin yer değişikliği ile
                                                      karşılanıyor mu?
                          Mevcut personelin görev
                                                            hayır
                          yerlerinin düzenlenmesi
                                              Yönetim Kurulu personel alımına karar
                                              verir
                                                 İşe Alım Prosedürüne göre alım
                                                       gerçekleştiirlir
                                             Personel işe başlar, işe yeni başlayan
                                             personele uyum ve işbaşı eğitimi verilir.
                                                          SON








                                                           165
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171