Page 57 - BEYŞEHİR TİCARET ODASI 2015 - 2018 DÖNEMİ STRATEJİK PLANI REVİSYON TARİHİ 19-03-2018
P. 57
STRATEJİK AMAÇLAR VE HEDEFLER 2018 (TL)
STRATEJİK AMAÇ1: Hizmet kalitemizi geliştirerek kurumsallaşmak 12.000
STRATEJİK HEDEF 1.1: Personelimizin yetkinliğini artırmak 6.000
Performans Göstergesi 1 : Personele verilen kişisel gelişim eğitim sayısı 3.000
Performans Göstergesi 2 : Personele verilen mesleki eğitim sayısı 3.000
STRATEJİK HEDEF 1.2:Yöneticilerin yetkinliğini artırmak 6.000
Performans Göstergesi 1 :Yöneticilere verilen kişisel gelişim eğitim sayısı 3.000
Performans Göstergesi 2 :Yöneticilere verilen mesleki eğitim sayısı 3.000
STRATEJİK AMAÇ 2: İlçemizin ekonomik gelişimine katkıda bulunmak 16.000
STRATEJİK HEDEF 2.1: Üyelerimizin iş potansiyellerini artırmak 12.000
Performans Göstergesi 1 : Üyelere yönelik düzenlenen yurtiçi fuar gezisi 10.000
Performans Göstergesi 2 : Üyelere yönelik sosyo ekonomik gelişimine katkı 2.000
sağlayan eğitimler
STRATEJİK HEDEF 2.2: Üyelerimiz ve ilçemizin sorunları ile ilgili lobi 1.000
faaliyetlerinde bulunmak
Performans Göstergesi 1 : Başlatılan lobi sayısı 1000
STRATEJİK HEDEF 2.3 : Üyelerimiz ve ilçemizin sorunları ile ilgili lobi
faaliyetlerinde bulunmak 3.000
Performans Göstergesi 1 : Başarı ile sonuçlanan lobi sayısı 3.000
STRATEJİK AMAÇ 3 : Odamızın bilirliğini artırarak üye aidiyetini 16.500
geliştirmek
STRATEJİK HEDEF 3.1 : Üyelere İlişkilerimizi Güçlendirmek 5.000
Performans Göstergesi 1 : Ziyaret Edilen Sayısı 1.500
Performans Göstergesi 1 : Üyelere yönelik düzenlenen etkinlik 30.000
STRATEJİK HEDEF 3.2 : Üye memnuniyetini geliştirmek -
Performans Göstergesi 1 : Üye Memnuniyet Anket puanı -
/ beysehirto / beysehirto / beysehirto