Page 58 - BEYŞEHİR TİCARET ODASI 2015 - 2018 DÖNEMİ STRATEJİK PLANI REVİSYON TARİHİ 19-03-2018
P. 58
STRATEJİK AMAÇLAR VE HEDEFLER 2018 (TL)
STRATEJİK HEDEF 3.3 : Odamızın bilinirliğini arttırmak ---
Performans Göstergesi 1 : Facebook beğeni sayısı ---
Performans Göstergesi 2 : Facebook paylaşım sayısı ----
STRATEJİK AMAÇ 4 :İlçemizde İhracatın gelişmesini sağlamak 35.000
STRATEJİK HEDEF 4 : Üyelerimizde ihracat Bilincini oluşturmak 35.000
Performans Göstergesi 1 :İhracat ile ilgili verilen eğitim sayısı 5.000
Performans Göstergesi 2 :Yurtdışı iş gezisi / fuar ziyareti sayısı 30.000
TOPLAM 83.500
İZLEME VE DEĞERLENDİRME
Başarımızın takip edilmesi ve sonuçların değerlendirilmesi sistematik ve düzenli olarak
yapılacaktır. İzleme, değerlendirme, hedeflere ulaşılma durumu ve karşılaştırmalar,
Akreditasyon Sorumlusu tarafından hazırlanıp Genel Sekretere 3’ er aylık periyotlar halinde
sunulacaktır.
Genel Sekreter bu raporları Akreditasyon izleme Kurulu ve YK toplantılarına sunacaktır.
Plan gerçekleşmeleri, zamanlama ve hedeflere uygunluk bakımından incelenecek ve bunun
sonucunda; Stratejiler, yıllık performans programı veya iş planları ve faaliyetler planlandığı
şekilde gerçekleşiyorsa; Stratejik amaçlar ve hedeflere ulaşma yolundaki ilerleme beklentilere
uygunsa; plan teyit edilmiş olacak ve uygulama devam edecektir. Buna karşılık yukarıdaki
hususlarda değişiklikler olduğu tespit edilirse, beklenmeyen veya arzu edilmeyen sonuçlar
ortaya çıkarsa veya mevcut stratejik amaçlar ve hedefler yeterli/gerçekçi değil ise, plan gözden
geçirilecek ve ilgili mevzuata uygun olarak Stratejik Planlama Ekibi tarafından yeniden
değerlendirilerek güncellenecek ve Yönetim Kurulu’nun onayına sunularak yeni şekliyle
uygulanmaya devam edilecektir.
/ beysehirto / beysehirto / beysehirto