Page 7 - Beysehir Ticaret Odası - 2018 Yılı Faaliyet Raporu
P. 7
BEYŞEHİR TİCARET ODASI
2018 YILI FAALİYET RAPORU
Kalite Yönetim Standardının gereksinimleri doğrultusunda hizmet sunmak,
Üyelerimiz ile Devlet arasındaki ilişkileri hukukun üstünlüğüne dayanarak tarafsız olarak yürütmek,
Üyelerimize en yüksek faydayı sağlayacak hizmetleri sunmak ve üye memnuniyetini ölçmektir.
BEYŞEHİR TİCARET ODASI MALİ POLİTİKASI
Odamızın ihtiyaç duyduğu kaynakları en uygun şartlarda sağlamak,
Mevduatımızı verimli bir şekilde yönetmek,
Mali risklerimizi değerlendirerek risklere karşı önlem almak,
Harcamalar ve gelirlerin toplanmasında verimlilik, tutumluluk, şeffaflık, adalet, doğru ve zamanında
bilgi ilkelerini benimsemektir.
BEYŞEHİR TİCARET ODASI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ POLİTİKASI
Beyşehir Ticaret Odası çağımızın en önemli kaynağı olan insan kaynağını planlamak, uygun işe uygun
kişiyi seçerek işe almak, görevlendirmek, eğitmek ve güçlendirmek, performans yönetimi, kariyer
planlaması çalışmalarını yürütmek, kariyer gelişimini sağlamak, motivasyonu artırarak çalışan bağlılığını
geliştirmek için yasal mevzuata uyumlu İnsan Kaynakları uygulamalarını benimser. Uygulamaların
etkililiğine yönelik olarak birimler arası sağlıklı bilgi akışı, koordinasyon ve iletişimi güvence altına alır.
Odamız bu politikası ile;
Hizmet içi eğitimlerle mesleki ve kişisel anlamda sürekli gelişim ortamı hazırlamayı
Görev tanımının gerektirdiği sorumluluk, risk, deneyim ve liyakat doğrultusunda ücret politikası
yürütmeyi,
Çalışanların kurum aidiyetini ve motivasyonunu ön planda tutmayı,
Çalışan performansını düzenli olarak izlemek, performansı doğrultusunda ceza-ödül uygulamayı
ve bununla ilgili açık iletişimi desteklemeyi,
Çalışan öneri ve beklentilerini dikkate almayı,
Çalışanlar arasında fırsat eşitliği yaratmayı,
Çalışma hayatı ile ilgili yasa ve kuralları tam olarak uygulamayı,
İnsan kaynakları politikasını gözden geçirmek ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.
BEYŞEHİR TİCARET ODASI HABERLEŞME İLETİŞİM POLİTİKASI
Oda’nın görüş ve önerilerini, yürüttüğü çalışma ve projeler ile tüm faaliyetlerini, teknolojinin sağladığı
tüm imkânlar ile elektronik, yazılı, görsel ve sosyal medya organlarını kullanarak, üyeler, yerel
yönetimler, iş çevreleri, sivil toplum kuruluşları ve karar alıcılar olmak üzere tüm hedef kitlesine etkin bir
şekilde ulaştırmaktır.
6