Page 32 - BEYŞEHİR TİCARET ODASI 2015 - 2018 DÖNEMİ STRATEJİK PLANI REVİSYON TARİHİ 19-03-2018
P. 32

✓  Bölgemizin  kalkınması  ve  gelişmesi,  üyelerimizin  tüm  beklentilerinin  karşılanması  için
                  doğru, güncel, hızlı hizmeti sevgi, saygı ve güven ortamında sunmak,

               ✓  Bağlı  bulunduğumuz  5174  sayılı  kanun  çerçevesinde;    gelişen  hizmet  çeşitliliği
                  sunan, kurumsallaşmayı  başarmış,  üye  memnuniyeti  sağlayan,  sürekli  iyileşmeyi  ilke

                  edinmiş,  modern ve öncü bir Oda olmak,

               ✓  Meslek ahlakını koruyan ve üyelerimizin mesleki faaliyetleri ile ilgili ticari gelenekleri tespit
                  etmek,

               ✓  Yeni gelişmelerin üyelerimize tanıtımını gerçekleştirip, daha ileri teknoloji uygulamalarına
                  destek vermek,

               ✓  Üyelerimizin mesleklerinde gelişmesi için ortamlar hazırlamak,

               ✓  Kalite Yönetim Standardının gereksinimleri doğrultusunda hizmet sunmak,
               ✓  Üyelerimiz  ile  Devlet  arasındaki  ilişkileri  hukukun  üstünlüğüne  dayanarak  tarafsız  olarak

                  yürütmek,

               ✓  Üyelerimize  en  yüksek  faydayı  sağlayacak  hizmetleri  sunmak  ve  üye  memnuniyetini
                  ölçmektir.


                       BEYŞEHİR TİCARET ODASI HABERLEŞME İLETİŞİM POLİTİKASI
            Gelişen ve değişen şartlara uyumlu hizmet anlayışıyla, açık, şeffaf, dürüst, anlaşılabilir,
           uzlaşmacı ve birleştirici yaklaşımla, üyelerinin ve bölgesinin ekonomik ve sosyal gelişimine
           katkı sağlamak temel amacı doğrultusunda;
           Oda’nın görüş ve önerilerini, yürüttüğü çalışma ve projeler ile tüm faaliyetlerini, teknolojinin
           sağladığı tüm imkanlar ile elektronik, yazılı, görsel ve sosyal medya organlarını kullanarak,
           üyeler, yerel yönetimler, iş çevreleri, sivil toplum kuruluşları ve karar alıcılar olmak üzere tüm
           hedef kitlesine etkin bir şekilde ulaştırmaktır.
           Oda, bu politika doğrultusunda, başta üyeleri olmak üzere hedef kitlesine ulaşırken;
           - (SMS) Kısa mesaj,
           - Elektronik posta,
           - Telefon,
           - Faks,
           - Web sayfası
           - Sosyal Medya
           - Yıllık Faaliyet Raporu
           - Tüm yazılı, elektronik ve görsel basın kuruluşları ile ajanslara gönderilen basın
           açıklamalarını
           kullanmaktadır.




                                BEYŞEHİR TO İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ POLİTİKASI


           Beyşehir Ticaret Odası çağımızın en önemli kaynağı olan insan kaynağını planlamak, uygun işe
           uygun kişiyi seçerek işe almak, görevlendirmek, eğitmek ve güçlendirmek, performans


                                                                         / beysehirto       / beysehirto        / beysehirto
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37