Page 32 - BTO_Stratejik_Plan 2015 -2018
P. 32

2015	-	2018



              BEYŞEHİR	TO	ÜYE	İLİŞKİLERİ	YÖNETİMİ	POLİTİKASI


              Beyşehir	 TO	 Üyelerinin,	 odamızın	 varlık	 sebebi	 olduğu	 bilinciyle	 hareket	 etmekte	 ve	 üye
              ilişkilerini	yönetmeyi	bu	temel	prensip	üzerine	yerleştirmektedir.

              Bu	bilinçle;

                 !  Oda	üyeleri	doğru,	eksiksiz,	anlaşılabilir	ve	kolay	bir	şekilde	istedikleri	bilgilere	her	an
                     ulaştırabilmektedir.	Tüm	iletişim	kanallarımız	sizlere	açıktır.

                 !  Odamız	 üye	 bilgilerinin	 korunması,	 ürettiği	 bilgilerinin	 doğruluğu,	 kaynakların	 etkin
                     şekilde	kullanılması	açısından	güvenilir	kimliğe	sahiptir.

                 !  Üyelerinin	 herhangi	 bir	 konu	 hakkında	 başvurdukları	 şikâyet,	 talep	 ve	 soruları	 oda
                     tarafından	ön	yargısız	ve	adil	bir	şekilde	değerlendirilmektedir.

                 !  Oda	üyeye	verdiği	hizmetlerin	kalitesini	artırmayı	temel	ilke	haline	getirmiştir.	KYS	ve
                     Akreditasyon	sistemini	oluşturmuş	ve	sürekliliğinin	sağlanmasına	yönelik	çalışmaları
                     devam	etmektedir.

                 !  Oda	 Organ	 üyeleri	 ve	 personelin	 tamamı	 çalışmalarında	 mevzuata	 uygun	 ve	 Kalite
                     Yönetim	Sisteminde	tanımlanan	görevlerinin	farkında	olarak	hareket	etmektedir.

                 !  Üyelerinden,	 organ	 üyelerinden	 ve	 diğer	 kanallardan	 gelen	 Odaya	 ve	 bölgemize	 ait
                     sorunları	 çözerken;	 çözüm	 odaklı,	 hızlı,	 üretken	 bir	 şekilde	 uygulanabilir	 çözüm
                     önerileri	üretir	ve	uygulamaya	koyar.

                 !  Oda’nın	 kuruluşundan	 bugüne	 üye	 verilerin	 korunması	 son	 derece	 önemlidir.	 Bu
                     nedenle	kişisel	veriler	her	zaman	gizli	tutulmaktadır.

                 !  Oda	üyeye	ait	sicil	ve	tescil	bilgilerini,	mali	bilgileri,	istatistiki	bilgileri	ve	sisteme	ait
                     diğer	bilgileri	daima	güncel	halde	tutar.

                 !  Oda	idari	kadrodaki	yöneticiler	ile	çalışan	personel	iş	ahlakına	uygun,	dürüst	ve	etik

                     kurullar	çerçevesinde	çalışır
                 !  Oda	 teknolojik	 yeniliklere	 ve	 yeni	 yönetim	 sistemlerine	 uygun	 olarak,	 çalışanları	 ve
                     üyelerini	devamlı	eğitim	vererek	adaptasyon	çalışmaları	yapar.


                 !  Diğer	Odalardan	farklı	iyi	uygulamalarını	artırmayı	ilke	edinmiştir.
















              	  Beyşehir	TO	Stratejik	Planı	                                                               32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37