Page 32 - BTO_Stratejik_Plan 2015 -2018
P. 32
2015 - 2018
BEYŞEHİR TO ÜYE İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ POLİTİKASI
Beyşehir TO Üyelerinin, odamızın varlık sebebi olduğu bilinciyle hareket etmekte ve üye
ilişkilerini yönetmeyi bu temel prensip üzerine yerleştirmektedir.
Bu bilinçle;
! Oda üyeleri doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri bilgilere her an
ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız sizlere açıktır.
! Odamız üye bilgilerinin korunması, ürettiği bilgilerinin doğruluğu, kaynakların etkin
şekilde kullanılması açısından güvenilir kimliğe sahiptir.
! Üyelerinin herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları oda
tarafından ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.
! Oda üyeye verdiği hizmetlerin kalitesini artırmayı temel ilke haline getirmiştir. KYS ve
Akreditasyon sistemini oluşturmuş ve sürekliliğinin sağlanmasına yönelik çalışmaları
devam etmektedir.
! Oda Organ üyeleri ve personelin tamamı çalışmalarında mevzuata uygun ve Kalite
Yönetim Sisteminde tanımlanan görevlerinin farkında olarak hareket etmektedir.
! Üyelerinden, organ üyelerinden ve diğer kanallardan gelen Odaya ve bölgemize ait
sorunları çözerken; çözüm odaklı, hızlı, üretken bir şekilde uygulanabilir çözüm
önerileri üretir ve uygulamaya koyar.
! Oda’nın kuruluşundan bugüne üye verilerin korunması son derece önemlidir. Bu
nedenle kişisel veriler her zaman gizli tutulmaktadır.
! Oda üyeye ait sicil ve tescil bilgilerini, mali bilgileri, istatistiki bilgileri ve sisteme ait
diğer bilgileri daima güncel halde tutar.
! Oda idari kadrodaki yöneticiler ile çalışan personel iş ahlakına uygun, dürüst ve etik
kurullar çerçevesinde çalışır
! Oda teknolojik yeniliklere ve yeni yönetim sistemlerine uygun olarak, çalışanları ve
üyelerini devamlı eğitim vererek adaptasyon çalışmaları yapar.
! Diğer Odalardan farklı iyi uygulamalarını artırmayı ilke edinmiştir.
Beyşehir TO Stratejik Planı 32