Page 78 - BTO_Stratejik_Plan 2015 -2018
P. 78

2015	-	2018


               3.4.3. Kıyaslama  kriterlerinin belirlenmesi

               Oda  belirlemiş  olduğu  konulara  ilişkin  kıyaslama  kriterlerini  (sorular)  oluşturmalıdır.
                  Kriterler  sonuçta  görmek  istenilen  durumları  net  biçimde  ortaya  koymaya  yönelik
                  olmalıdır.

               3.4.4. Kıyaslama  raporunun hazırlanarak  YK’ya  sunulması
               Oda kıyaslama ile ilgili elde ettiği tüm verileri analiz ederek, odaya yön verecek bilgileri
                  üretmelidir.  Rapor  Yönetim  Kuruluna  sunulduktan  sonra,  Akreditasyon  İzleme
                  Kurulunda tartışılıp, Stratejik Plana alınması gereken konular belirlenmelidir.

               4. Üyeye Sunulan  Hizmetlerin Geliştirilmesi

               Oda,  Kamu  adına  yürüttüğü  görevlerinin  yanı  sıra,  üyelerinin  sorunlarını  çözecek,
                  ihtiyaçlarını   giderecek    ve    beklentilerini   karşılayacak     hizmetleri   sunmak
                  durumundadırlar.  bu  çağdaş  odacılığın  gereğidir.  Özel  sektörümüzün  uluslararası
                  piyasalarda rekabet edebilir seviyelere gelebilmesi için odalarımıza önemli görevler
                  düşmekte.  Odalarımız  da  güçlü  kurumsal  kapasiteleriyle  üyelerin  ihtiyaçlarına  ve
                  beklentilerine uygun hizmetleri sunmak durumundadırlar.

               4.1. Bilgi,  Danışmanlık  ve Destek  hizmetleri geliştirilecektir.

               Odada  üyenin  ihtiyacını  giderecek,  sorununu  çözecek  ve  beklentisini  karşılayacak
                  nitelikte  bilgi  ve  danışmanlık  hizmetlerin  kaliteli  ve  sürdürülebilir  biçimde  verilmesi
                  gerekmektedir.
               Çağdaş Odacılık anlayışı da bunu gerektirmektedir. Oda, üyelerinin; ihtiyaç duydukları
                  bilgileri  erişilebilir  kılmak,  ihtiyaç  duydukları  eğitim  ve  danışmanlık  hizmetlerini
                  vermek üzere bir yapılanma gerçekleştirmelidir. Bu yapılanma; Oda’nın bu hizmetleri
                  kendi kaynaklarıyla sunamaması halinde, üçüncü taraflardan hizmet almak ve/veya
                  üçüncü taraflarla işbirliği gerçekleştirmek biçiminde de olabilmelidir.

               Ana  Konular:  Üyelerin  ihtiyaç  duyduğu  konular,  Teşvik-destek-hibeler,  Ekonomik  ve
                  finansal veriler, Web sayfasında sunumu, Araştırma

               Hedefin Performans Göstergeleri: Hizmetlerde artış oranı, Üye memnuniyet düzeyi

               4.1.1.  Üyelerin  ihtiyaç    duyduğu  bilgiler  için  temas  noktasının  belirlenmesi
                  (bir çalışanın  görevlendirilmesi)

               Oda üyelerin bilgi taleplerini karşılamaktan sorunlu bir personel belirlemelidir.

               4.1.2. Üyeleri  ilgilendiren Mevzuat konusunda üyelerin  bilgilendirilmesi

               Mevzuatın  takibi,  özellikle  üyeler  açısından  çok  önemlidir.  Yeni  ve  değişen  mevzuat
                  güncel olarak takip edilmeli ve talepte bulunan üyeler bilgilendirilmelidir.
               Bilgilendirme,  temas  noktası  kanalıyla  gerçekleşebileceği  gibi,  web  sayfası,  e-posta,
                  SMS
               ve basılı materyallerle olabilir.







             Beyşehir	TO	Stratejik	Planı
              	                                                                     	                       62
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83