Page 76 - BTO_Stratejik_Plan 2015 -2018
P. 76
2015 - 2018
3.1.1. Akademik Danışman vasıtasıyla çalışanlara eğitim verilmesi
Çalışanlar, Ar&Ge ve Proje hazırlama ve yönetme konularında eğitimlerle
desteklenmelidir. Bu konuda Akademik Danışmanından yararlanmanın yollarını
araştırılmalıdır.
3.1.2. Ar-Ge ve Proje konusunda birim kurulması için gerekli çalışmaların
yapılması
Oda nihai aşamada, ilgili konularda, görev tanımları hazırlanmış bir birimi oluşturacak
çalışmaları gerçekleştirmelidir.
3.2. Üye ilişkileri güçlendirilecektir.
Oda üyelerinin tüm bilgilerini sürekli güncel kılacak bir mekanizmayı (Bilişim Yönetim
Sistemi Projesi ile birlikte) oluşturmalıdır. Üyelerin ve bölgenin sorunlarını
beklentilerini sürdürülebilir biçimde tespit eden bir mekanizmayı oluşturmalıdır. Algı
ve itibar araştırması gerçekleştirmelidir. 10002 Şikayet Yönetim Sistemini etkin
biçimde kullanmalıdır.
Ana Konular: Üye (Müşteri) Yönetim Sistemi (CRM), Üye Memnuniyeti, Algı ve itibar
yönetimi, Üye ziyaretleri, Anketler, Meslek Komiteleri, Sektörel Kurullar
Hedefin Performans Göstergeleri: Memnuniyet seviyesindeki artış, Üye Yönetim
Sistemi, Güncel bilgi oranı
3.2.1. Üye ziyaret programının oluşturulması ve gerçekleştirilmesi
Üyelere daha iyi hizmet verebilmek için, sorunlarını ve beklentilerini doğru biçimde
belirlenmesi gerekmektedir. Tespit çalışmalarında bir çok yöntem kullanılırken,
ziyaretler bu yöntemler içinde en verimlisidir. Bu amaçla etkin bir üye ziyaret
programı hazırlanmalı ve uygulanmalıdır.
3.2.2. Üye sorun, beklenti ve memnuniyet belirleme anketinin hazırlanması ve
uygulanması
Anket yoluyla bilgi toplama, zamanın ve kaynakların kısıtlı olması durumunda en etkili
yöntemlerden biridir. Bunun için optimal bir anket formu hazırlanmalı ve
uygulanmalıdır.
3.2.3. Üye öneri ve şikayetlerinin alınması ve sonuçlandırılması
Belli periyotlarda, (genellikle 3 ayda bir) odada bulunan şikayet - öneri kutusunun
açılarak, sonuçların derlenip, YGG ve Yönetim Kurulunda görüşülmesi sağlanmalıdır.
3.3. Tanıtım ve Haberleşme faaliyetleri geliştirilecek.
Oda gerçekleştirmiş olduğu faaliyetleri üyelerine, kamu oyuna ve iş alemine en iyi
biçimde tanıtmalıdır. Bunun için, Web sayfasını, Yazılı ve görsel medyayı, sosyal
medyayı, SMS ve e- posta olanaklarını etkili biçimde kullanmalı; Faaliyet Raporunu
hazırlamalı ve dağıtımını gerçekleştirmeli, Gazete ve Dergisini beklentilere cevap
verebilecek biçimde hazırlamalı ve dağıtımını gerçekleştirmelidir.
Beyşehir TO Stratejik Planı
60