Page 76 - BTO_Stratejik_Plan 2015 -2018
P. 76

2015	-	2018


               3.1.1. Akademik  Danışman  vasıtasıyla  çalışanlara  eğitim  verilmesi

               Çalışanlar,  Ar&Ge  ve  Proje  hazırlama  ve  yönetme  konularında  eğitimlerle
                  desteklenmelidir.  Bu  konuda  Akademik  Danışmanından  yararlanmanın  yollarını
                  araştırılmalıdır.

               3.1.2.  Ar-Ge  ve  Proje  konusunda  birim  kurulması  için  gerekli  çalışmaların
                  yapılması

               Oda nihai aşamada, ilgili konularda, görev tanımları hazırlanmış bir birimi oluşturacak
                  çalışmaları gerçekleştirmelidir.

               3.2. Üye ilişkileri güçlendirilecektir.

               Oda  üyelerinin  tüm  bilgilerini  sürekli  güncel  kılacak  bir  mekanizmayı  (Bilişim  Yönetim
                  Sistemi  Projesi  ile  birlikte)  oluşturmalıdır.  Üyelerin  ve  bölgenin  sorunlarını
                  beklentilerini sürdürülebilir biçimde tespit eden bir mekanizmayı oluşturmalıdır. Algı
                  ve  itibar  araştırması  gerçekleştirmelidir.  10002  Şikayet  Yönetim  Sistemini  etkin
                  biçimde kullanmalıdır.

               Ana  Konular:  Üye  (Müşteri)  Yönetim  Sistemi  (CRM),  Üye  Memnuniyeti,  Algı  ve  itibar
                  yönetimi, Üye ziyaretleri, Anketler, Meslek Komiteleri, Sektörel Kurullar

               Hedefin  Performans  Göstergeleri:  Memnuniyet  seviyesindeki  artış,  Üye  Yönetim
                  Sistemi, Güncel bilgi oranı

               3.2.1. Üye ziyaret  programının oluşturulması ve gerçekleştirilmesi

               Üyelere  daha  iyi  hizmet  verebilmek  için,  sorunlarını  ve  beklentilerini  doğru  biçimde
                  belirlenmesi  gerekmektedir.  Tespit  çalışmalarında  bir  çok  yöntem  kullanılırken,
                  ziyaretler  bu  yöntemler  içinde  en  verimlisidir.  Bu  amaçla  etkin  bir  üye  ziyaret
                  programı hazırlanmalı ve uygulanmalıdır.

               3.2.2. Üye sorun,  beklenti  ve memnuniyet belirleme  anketinin hazırlanması  ve
                  uygulanması

               Anket yoluyla bilgi toplama, zamanın ve kaynakların kısıtlı olması durumunda en etkili
                  yöntemlerden  biridir.  Bunun  için  optimal  bir  anket  formu  hazırlanmalı  ve
                  uygulanmalıdır.

               3.2.3. Üye öneri  ve şikayetlerinin alınması  ve sonuçlandırılması

               Belli  periyotlarda,  (genellikle  3  ayda  bir)  odada  bulunan  şikayet  -  öneri  kutusunun
                  açılarak, sonuçların derlenip, YGG ve Yönetim Kurulunda görüşülmesi sağlanmalıdır.

               3.3. Tanıtım  ve Haberleşme  faaliyetleri geliştirilecek.

               Oda  gerçekleştirmiş  olduğu  faaliyetleri  üyelerine,  kamu  oyuna  ve  iş  alemine  en  iyi
                  biçimde  tanıtmalıdır.  Bunun  için,  Web  sayfasını,  Yazılı  ve  görsel  medyayı,  sosyal
                  medyayı, SMS ve e- posta olanaklarını etkili biçimde kullanmalı; Faaliyet Raporunu
                  hazırlamalı  ve  dağıtımını  gerçekleştirmeli,  Gazete  ve  Dergisini  beklentilere  cevap
                  verebilecek biçimde hazırlamalı ve dağıtımını gerçekleştirmelidir.


             Beyşehir	TO	Stratejik	Planı
              	                                                                     	                       60
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81