Page 9 - BTO_Stratejik_Plan 2015 -2018
P. 9
2015 - 2018
Bu kritik konular çerçevesinde odanın 2015-2018 Stratejik Planında 5 temel amaç
belirlenmiştir. Bu temel amaçlar ve bunlara ilişkin hedefler aşağıdaki gibi kurgulanmıştır.
Stratejik Amaç 1. Kurumsal Yapının Etkinleştirilmesi
Hedef 1.1. Odanın kurumsallaşmasını sağlayacak Yönetim Sistemi (ISO 9001 TKYS)
etkin hale getirilecektir.
Hedef 1.2. Kritik konularla ilgili risk analizleri hazırlanacaktır.
Hedef 1.3. Kurumsal Kimlik Çalışması gerçekleştirilecektir.
Hedef 1.4. Organlara yönelik Nitelikli Oryantasyon Programı hazırlanacak ve
uygulanacaktır.
Hedef 1.5. Meslek Komiteleri etkin yapıya kavuşturulacaktır.
Stratejik Amaç 2. Kurumsal Kaynakların En İyi (Etkin ve Verimli) Biçimde Yönetilmesi
Hedef 2.1. Belgeler elektronik ortama aktarılacaktır (Dijital Arşiv).
Hedef 2.2. Çalışan Performans Yönetim Sistemi kurulacaktır.
Hedef 2.3. Mali kaynaklar etkin biçimde izlenecektir.
Hedef 2.4. Fiziksel altyapı (bina ve çalışma ortamı) iyileştirilmesi için çalışma
yapılacaktır.
Stratejik Amaç 3. Kurumsal Kapasitenin (Hizmet Üretme Kapasitesi) Geliştirilmesi
Hedef 3.1. Araştırma-Geliştirme, proje yazma ve yürütme konularında kapasite
geliştirilecektir.
Hedef 3.2. Üye ilişkileri güçlendirilecektir.
Hedef 3.3. Tanıtım ve Haberleşme faaliyetleri geliştirilecektir.
Hedef 3.4. Diğer odalarla kıyaslama çalışmaları yürütülecektir.
Stratejik Amaç 4. Üyeye Sunulan Hizmetlerin Geliştirilmesi
Hedef 4.1. Bilgi, Danışmanlık ve Destek hizmetleri geliştirilecektir.
Hedef 4.2. İş Geliştirme ve Eğitim hizmetleri geliştirilecektir.
Hedef 4.3. Politika ve Temsil faaliyetleri geliştirilecektir.
Hedef 4.4. Üyelerin uluslararası pazarlara açılması sağlanacaktır.
Stratejik Amaç 5. Sosyal Sorumluluk ve Bölgesel Kalkınmadaki Rolün Geliştirilmesi
Hedef 5.1. Sosyal Sorumluluk Stratejisi (Yardım politikası, işbirliği politikası vb) ve
Bölgesel Kalkınma Stratejisi (Kurumlar arası işbirliği politikası,
koordinasyon politikası, Lobi oluşturma politikası vb) oluşturulacak ve
deklare edilecektir.
Beyşehir TO Stratejik Planı 9