Page 16 - BEYŞEHİR TİCARET ODASI 2015 - 2018 DÖNEMİ STRATEJİK PLANI REVİSYON TARİHİ 19-03-2018
P. 16
Eylem Planı, Yatırım Ortamının İyileştirilmesi Koordinasyon Kurulu-YOİKK) ve Gümrük ve
Ticaret Bakanlığı gibi, bağlı veya ilgili olduğumuz ve etkileri açısından camiamızı ilgilendiren
kurumların vizyonları, hedef ve stratejileri incelenmiştir.
Planın, belirlenen vizyon doğrultusunda, odayı Çağdaş Odacılık anlayışına ve yapısına
taşıyacağı konusundaki inancımız tamdır.
2015-2018 Stratejik planının kritik konularının;
Kaynakların etkin ve verimli biçimde kullanılması,
Güçlü bir Kurumsal yapının oluşturulması,
Üyeye sunulan hizmetlerin, ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda oluşturulması,
Üyelerin uluslararası pazarlarda önemli aktör haline getirilmesi,
Bölgesel ve sektörel sorunlara etkin politikalar geliştiren bir oda haline gelinmesi olduğu
görülmektedir.
PAYDAŞLAR
Beyşehir Ticaret Odası’nın paydaşları, Oda’dan doğrudan ya da dolaylı olarak hizmet alan,
ürün ve hizmetleriyle Oda’yı doğrudan ya da dolaylı etkileyen kişi, kurum ve kuruluşlar analiz
edilerek belirlenmiştir. İlişkide olunan gerçek ve tüzel kişiler; Kuruma girdi sağlayan, iş birliği
yapılan, Kurum faaliyetlerinden etkilenen, Kurumu etkileyen, ürün ve hizmet sunulan kesimler
dikkate alınarak, Paydaş Tablosu oluşturulmuştur.
Yapılan “Paydaş Analizi” çalışması ile paydaşlar önem sırasına konmuştur. Bu çalışma, Oda’nın
geleceğini planlamak için ihtiyaç duyduğumuz durum analizi çalışmalarımıza davet
edeceğimiz paydaşların belirlenmesine de katkı sağlamıştır.
/ beysehirto / beysehirto / beysehirto