Page 27 - BTO_Stratejik_Plan19-22
P. 27
BEYŞEHİR TİCARET ODASI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ POLİTİKASI
Beyşehir Ticaret Odası çağımızın en önemli kaynağı olan insan kaynağını planlamak, uygun işe uygun
kişiyi seçerek işe almak, görevlendirmek, eğitmek ve güçlendirmek, performans yönetimi, kariyer
planlaması çalışmalarını yürütmek, kariyer gelişimini sağlamak, motivasyonu artırarak çalışan
bağlılığını geliştirmek için yasal mevzuata uyumlu insan kaynakları uygulamalarını benimser.
Uygulamaların etkinliğine yönelik olarak birimler arası sağlıklı bilgi akışı, koordinasyon ve iletişimi
güvence altına alır. Odamız bu politikası ile Hizmet içi eğitimlerle mesleki ve kişisel anlamda sürekli
gelişim ortamı hazırlamayı görev tanımının gerektirdiği sorumluluk, risk, deneyim ve liyakat
doğrultusunda ücret politikası yürütmeyi, çalışanların kurum aidiyetini ve motivasyonunu ön planda
tutmayı, çalışan performansını düzenli olarak izlemek, performansı doğrultusunda ceza-ödül
uygulamayı ve bununla ilgili açık iletişimi desteklemeyi, çalışan öneri ve beklentilerini dikkate almayı,
çalışanlar arasında fırsat eşitliği yaratmayı, çalışma hayatı ile ilgili yasa ve kuralları tam olarak
uygulamayı, insan kaynakları politikasını gözden geçirmek ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.
BEYŞEHİR TİCARET ODASI HABERLEŞME İLETİŞİM POLİTİKASI
Oda’nın görüş ve önerilerini, yürüttüğü çalışma ve projeler ile tüm faaliyetlerini, teknolojinin sağladığı
tüm imkânlar ile elektronik, yazılı, görsel ve sosyal medya organlarını kullanarak, üyeler, yerel
yönetimler, iş çevreleri, sivil toplum kuruluşları ve karar alıcılar olmak üzere tüm hedef kitlesine etkin
bir şekilde ulaştırmaktır.
BEYŞEHİR TİCARET ODASI BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI
Üyelerimizin bilgilerinin güvenliği ve mahremiyetine önem vermek, bilgi varlıklarımıza yönelik riskleri
yönetmek, bilgi güvenliği farkındalığını artırmak amacıyla personele yönelik eğitimler gerçekleştirmek.
BEYŞEHİR TİCARET ODASI ÜYE İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ POLİTİKASI
Beyşehir Ticaret Odası üyelerinin, odamızın varlık sebebi olduğu bilinciyle hareket etmekte ve üye
ilişkilerini yönetmeyi bu temel prensip üzerine yerleştirmektedir. Bu bilinçle; Oda üyeleri doğru, eksiksiz,
anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri bilgilere her an ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız
sizlere açıktır. Odamız üye bilgilerinin korunması, ürettiği bilgilerinin doğruluğu, kaynakların etkin
şekilde kullanılması açısından güvenilir kimliğe sahiptir. Üyelerinin herhangi bir konu hakkında
başvurdukları şikâyet, talep ve sorunları oda tarafından ön yargısız ve adil bir şekilde
değerlendirmektedir. Oda üyeye verdiği hizmetlerin kalitesini artırmayı temel ilke haline getirmiştir. KYS
ve Akreditasyon sistemini oluşturmuş ve sürekliliğinin sağlanmasına yönelik çalışmaları devam
etmektedir. Oda organ üyeleri ve personelin tamamı çalışmalarında mevzuata uygun ve kalite yönetim
sisteminde tanımlanan görevlerinin farkında olarak hareket etmektedir. Üyelerinden, organ üyelerinden
ve diğer kanallardan gelen Odaya ve bölgemize ait sorunları çözerken; çözüm odaklı, hızlı, üretken bir
26