Page 27 - BTO_Stratejik_Plan19-22
P. 27

BEYŞEHİR TİCARET ODASI İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ POLİTİKASI

               Beyşehir Ticaret Odası çağımızın en önemli kaynağı olan insan kaynağını planlamak, uygun işe uygun
               kişiyi  seçerek  işe  almak,  görevlendirmek,  eğitmek  ve  güçlendirmek,  performans  yönetimi,  kariyer
               planlaması  çalışmalarını  yürütmek,  kariyer  gelişimini  sağlamak,  motivasyonu  artırarak  çalışan

               bağlılığını  geliştirmek  için  yasal  mevzuata  uyumlu  insan  kaynakları  uygulamalarını  benimser.
               Uygulamaların etkinliğine yönelik olarak birimler arası sağlıklı bilgi akışı, koordinasyon ve iletişimi
               güvence altına alır. Odamız bu politikası ile Hizmet içi eğitimlerle mesleki ve kişisel anlamda sürekli

               gelişim  ortamı  hazırlamayı  görev  tanımının  gerektirdiği  sorumluluk,  risk,  deneyim  ve  liyakat
               doğrultusunda ücret politikası yürütmeyi, çalışanların kurum aidiyetini ve motivasyonunu ön planda

               tutmayı,  çalışan  performansını  düzenli  olarak  izlemek,  performansı  doğrultusunda  ceza-ödül
               uygulamayı ve bununla ilgili açık iletişimi desteklemeyi, çalışan öneri ve beklentilerini dikkate almayı,
               çalışanlar  arasında  fırsat  eşitliği  yaratmayı,  çalışma  hayatı  ile  ilgili  yasa  ve  kuralları  tam  olarak

               uygulamayı, insan kaynakları politikasını gözden geçirmek ve sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.


                         BEYŞEHİR TİCARET ODASI HABERLEŞME İLETİŞİM POLİTİKASI
               Oda’nın görüş ve önerilerini, yürüttüğü çalışma ve projeler ile tüm faaliyetlerini, teknolojinin sağladığı
               tüm  imkânlar  ile  elektronik,  yazılı,  görsel  ve  sosyal  medya  organlarını  kullanarak,  üyeler,  yerel

               yönetimler, iş çevreleri, sivil toplum kuruluşları ve karar alıcılar olmak üzere tüm hedef kitlesine etkin
               bir şekilde ulaştırmaktır.


                                BEYŞEHİR TİCARET ODASI BİLGİ İŞLEM POLİTİKASI
               Üyelerimizin bilgilerinin güvenliği ve mahremiyetine önem vermek, bilgi varlıklarımıza yönelik riskleri

               yönetmek, bilgi güvenliği farkındalığını artırmak amacıyla personele yönelik eğitimler gerçekleştirmek.


                           BEYŞEHİR TİCARET ODASI ÜYE İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ POLİTİKASI
               Beyşehir  Ticaret  Odası  üyelerinin,  odamızın  varlık  sebebi  olduğu  bilinciyle  hareket  etmekte  ve  üye

               ilişkilerini yönetmeyi bu temel prensip üzerine yerleştirmektedir. Bu bilinçle; Oda üyeleri doğru, eksiksiz,
               anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri bilgilere her an ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız
               sizlere açıktır. Odamız üye bilgilerinin korunması, ürettiği bilgilerinin  doğruluğu, kaynakların etkin

               şekilde  kullanılması  açısından  güvenilir  kimliğe  sahiptir.  Üyelerinin  herhangi  bir  konu  hakkında
               başvurdukları  şikâyet,  talep  ve  sorunları  oda  tarafından  ön  yargısız  ve  adil  bir  şekilde
               değerlendirmektedir. Oda üyeye verdiği hizmetlerin kalitesini artırmayı temel ilke haline getirmiştir. KYS

               ve  Akreditasyon  sistemini  oluşturmuş  ve  sürekliliğinin  sağlanmasına  yönelik  çalışmaları  devam
               etmektedir. Oda organ üyeleri ve personelin tamamı çalışmalarında mevzuata uygun ve kalite yönetim

               sisteminde tanımlanan görevlerinin farkında olarak hareket etmektedir. Üyelerinden, organ üyelerinden
               ve diğer kanallardan gelen Odaya ve bölgemize ait sorunları çözerken; çözüm odaklı, hızlı, üretken bir




                                                              26
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32