Page 32 - BTO_Stratejik_Plan19-22
P. 32
Stratejik Performans Başlangıç İzleme
2019 2020 2021 2022 Sorumlu
Göstergeleri Değeri Sıklığı
SPG3.1.1: Ziyaret edilen üye 83 100 120 120 120 3 aylık Akreditasyon
sayısı Sorumlusu
Akreditasyon
SPG3.1.3:Üyelere yönelik 3 3 3 4 4 6 aylık Sorumlusu
düzenlenen etkinlik sayısı
Genel Sekreter
Üye ziyaretlerinin gerçekleştirilememesi
Riskler
Üye ziyaretleri sonucuna ilgi gösterilmemesi
Stratejiler Üye ziyaret planı oluşturulup plana uygun ziyaretler yapılacak
Maliyet 10.000 TL
Odamızın faaliyetlerinin bilinmemesi, üyelerde aidiyet duygusunun
Tespitler
gelişmemesi
Odamızın bilinirliğinin artırılması
İhtiyaçlar
Üye ilişkilerinin güçlendirilmesi
A3: Odamızı tanıtıcı etkinlik ve organizasyonlar ile Beyşehir Ticaret
Amaç
Odası’nın görünürlüğünün arttırmak üye aidiyetini sağlamak
Hedef H3.2: Sosyal medya platformlarını kullanarak görünürlüğü arttırmak
İşbirliği Yapılacak Yönetim Kurulu, Genel Sekreter, AİK
Birim(ler) ve Personel
Stratejik Performans Başlangıç 2019 2020 2021 2022 İzleme Sorumlu
Göstergeleri Değeri Sıklığı
SPG3.2.1: Sosyal medyada
paylaşım yapılan haber 205 1.150 1.200 1.250 1.300 3 aylık Akreditasyon
Sorumlusu
sayısı
SPG3.2.2: Sosyal medya Akreditasyon
hesapları toplam takipçi 3300 950 1.000 1.075 1.100 3 aylık Sorumlusu
sayısı
Üyelerin sosyal medyada takipçi olmaması
Riskler
Üyelerin sosyal medya kullanmaması
Stratejiler Sosyal medya aktif kullanılacak
Maliyet 3.000 TL
Odamızın faaliyetlerinin bilinmemesi, üyelerde aidiyet duygusunun
Tespitler
gelişmemesi, sosyal medya kullanımın artması yazılı basın takibinin azalması
İhtiyaçlar Sosyal medya hesap kullanımının arttırılması
31