Page 28 - BTO_Stratejik_Plan19-22
P. 28
şekilde uygulanabilir çözüm önerileri üretir ve uygulamaya koyar. Oda’nın kuruluşunda bugüne üye
verilerin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle kişisel veriler her zaman gizli tutulmaktadır. Oda
üyeye ait sicil ve tescil bilgilerini, mali bilgilerini, mali bilgileri, istatistiki bilgileri ve sisteme ait bilgileri
daima güncel halde tutar. Oda idari kadrodaki yöneticiler ile çalışan personel iş ahlakına uygun, dürüst
ve etik kurullar çerçevesinde çalışır. Oda teknolojik yeniliklere ve yeni yönetim sistemlerine uygun
olarak, çalışanları ve üyelerine devamlı eğitim vererek adaptasyon çalışmaları yapar. Diğer Odalardan
farklı iyi uygulamalarını artırmayı ilke edinmiştir.
TEMEL İLKELERİMİZ
Şeffaflık ve hesap verebilirlik
Çağdaş yönetim anlayışı
Sosyal sorumluluk bilinci
Çözüm odaklı hizmet anlayışı
Üyelere güler yüzlü hizmet
18. )STRATEJİK BAKIŞIMIZ
Amaç Ve Hedeflerimiz
Hedef Kartları
A1: Etkin ve verimli ve kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla kurumsal
Amaç
kapasiteyi geliştirmek
Hedef H1.1: Kurumsal bilgi kapasitesini geliştirmek
İşbirliği Yapılacak Yönetim Kurulu, Genel Sekreter, AİK
Birimler ve Personel
Stratejik Performans Başlangıç İzleme
2019 2020 2021 2022 Sorumlu
Göstergeleri Değeri Sıklığı
SPG1.1.1: Personele verilen 11 10 11 11 12 3 aylık Akreditasyon
mesleki eğitim sayısı Sorumlusu
SPG1.1.2: Yöneticilere 17 11 11 12 12 Yıllık Akreditasyon
verilen eğitim sayısı Sorumlusu
SPG1.1.3: Personel / Akreditasyon
yönetime verilen kişisel 2 2 3 3 4 3 aylık Sorumlusu
gelişim eğitim sayısı
Talep edilen eğitimler için eğitim programının aksaması
Eğitim alan personelin işten ayrılması
Eğitim alan yöneticinin ayrılması
Riskler
Planlanan eğitimlerin zamanında yapılamaması
Yöneticilerin eğitime katılmaması
Eğitimlerin etkin olmaması
Personel nitelikleri ve görevin gerektirdiği niteliklere göre eğitim ihtiyacını
Stratejiler
tespit etmek
27