Page 34 - BTO_Stratejik_Plan19-22
P. 34
STRATEJİK AMAÇLAR VE HEDEFLER 2019 (TL) 2020 (TL) 2021 (TL) 2022 (TL)
STRATEJİK AMAÇ 2: Üyelerin sosyo ekonomik 58.000 70.000 77.000 88.000
gelişimine katkıda bulunmak
STRATEJİK HEDEF 2.1: Yurtiçi ve yurt dışında ticari
gelişime yönelik fuar / işgezisi düzenlemek ve bunlara 40.000 48.000 52.000 60.000
katılımı arttırmak
SPG2.2.1.: Yurt içinde düzenlenen fuar / işgezisi sayısı 20.000 23.000 25.000 30.000
SPG2.2.2.: Yurt içinde düzenlenen fuar / işgezisi katılımcı
sayısı --- --- --- ---
SPG2.2.3.: Yurt dşında düzenlenen fuar / işgezisi sayısı 20.000 25.000 27.000 30.000
SPG2.2.4.: Yurt dşında düzenlenen fuar / işgezisi katılımcı
sayısı --- --- --- ---
STRATEJİK HEDEF 2.2: Beyşehir tanıtımına yönelik
etkinlikler/ faaliyetler düzenlemek 6.000 8.000 9.000 10.000
SPG2.2.1: Düzenlenen etkinlik sayısı 6.000 8.000 9.000 10.000
STRATEJİK HEDEF 2.3 Paydaşlar ile koordinasyon
sağlayarak ilçemiz sorunları ve çözümlerini tespite yönelik 12.000 14.000 16.000 18.000
çalışmalarda bulunmak
SPG2.3.1: Politika Temsil Sayısı 8.000 10.000 11.000 12.000
4.000
SPG2.3.2: Başlatılan lobi sayısı 4.000 5.000 6.000
STRATEJİK AMAÇ 3: Odamızı tanıtıcı etkinlik ve
organizasyonlar ile Beyşehir Ticaret Odası’nın 38.000 39.000 43.000 46.000
görünürlüğünün arttırmak üye aidiyetini sağlamak
STRATEJİK HEDEF 3.1 Üyelerimizin aidiyet duygusunu
güçlendirmek
3.000
SPG3.1.1: Ziyaret edilen üye sayısı 4.000 5.000 6.000
35.000
SPG3.1.3: Üyelere yönelik düzenlenen etkinlik sayısı 35.000 38.000 40.000
STRATEJİK HEDEF 3.2 Sosyal medya platformlarını
kullanarak görünürlüğü arttırmak --- --- --- ---
SPG3.2.1: Sosyal medyada paylaşım yapılan haber sayısı --- --- --- ---
SPG3.2.2: Sosyal medya hesapları toplam takipçi sayısı --- --- --- ---
TOPLAM 368.000 634.500 899.000 1.415.500
33