Page 34 - BTO_Stratejik_Plan19-22
P. 34

STRATEJİK AMAÇLAR VE HEDEFLER                          2019 (TL)  2020 (TL)  2021 (TL)  2022 (TL)

          STRATEJİK AMAÇ 2: Üyelerin sosyo ekonomik                58.000      70.000     77.000      88.000
          gelişimine katkıda bulunmak

          STRATEJİK HEDEF 2.1: Yurtiçi ve yurt dışında ticari
          gelişime yönelik fuar / işgezisi düzenlemek ve bunlara   40.000      48.000     52.000      60.000
          katılımı arttırmak


          SPG2.2.1.: Yurt içinde düzenlenen fuar / işgezisi sayısı   20.000    23.000     25.000      30.000

          SPG2.2.2.: Yurt içinde düzenlenen fuar / işgezisi katılımcı
          sayısı                                                     ---        ---         ---         ---


          SPG2.2.3.: Yurt dşında düzenlenen fuar / işgezisi sayısı   20.000    25.000     27.000      30.000


          SPG2.2.4.: Yurt dşında düzenlenen fuar / işgezisi katılımcı
          sayısı                                                     ---        ---         ---         ---

          STRATEJİK HEDEF 2.2: Beyşehir tanıtımına yönelik
          etkinlikler/ faaliyetler düzenlemek                      6.000       8.000       9.000      10.000

          SPG2.2.1: Düzenlenen etkinlik sayısı                     6.000       8.000       9.000      10.000
          STRATEJİK HEDEF 2.3 Paydaşlar ile koordinasyon
          sağlayarak ilçemiz sorunları ve çözümlerini tespite yönelik   12.000    14.000   16.000     18.000
          çalışmalarda bulunmak


          SPG2.3.1: Politika Temsil Sayısı                         8.000       10.000     11.000      12.000


                                                                   4.000
          SPG2.3.2: Başlatılan lobi sayısı                                     4.000       5.000       6.000


          STRATEJİK AMAÇ 3: Odamızı tanıtıcı etkinlik ve
          organizasyonlar ile Beyşehir Ticaret Odası’nın           38.000      39.000     43.000      46.000
          görünürlüğünün arttırmak üye aidiyetini sağlamak
          STRATEJİK HEDEF 3.1 Üyelerimizin aidiyet duygusunu
          güçlendirmek

                                                                   3.000
          SPG3.1.1: Ziyaret edilen üye sayısı                                  4.000       5.000       6.000

                                                                   35.000
          SPG3.1.3: Üyelere yönelik düzenlenen etkinlik sayısı                 35.000     38.000      40.000


          STRATEJİK HEDEF 3.2 Sosyal medya platformlarını
          kullanarak görünürlüğü arttırmak                           ---        ---         ---         ---


          SPG3.2.1: Sosyal medyada paylaşım yapılan haber sayısı     ---        ---         ---         ---
          SPG3.2.2: Sosyal medya hesapları toplam takipçi sayısı     ---        ---         ---         ---

          TOPLAM                                                  368.000     634.500     899.000    1.415.500






                                                              33
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39